کرسی یونسکو در آموزش سلامت

هفتمین همایش سالانه‌ سلامت روان و رسانه

هفتمین همایش سالانه سلامت روان و رسانه با محوریت جامعه پزشکی، سواد سلامت روان و رسانه‌ها برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی، کرسی یونسکو در آموزش سلامت که در مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و جاری آلرژی مستقر است، طی سال های اخیر با هدف ارتقای فرهنگ پزشکی و بهبود شاخص های سلامت در جامعه با همکاری انجمن علمی روانپزشکان ایران، دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت و مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی، به برگزاری همایش های علمی در زمینه سلامت روان و رسانه پرداخته است.
امسال نیز همچون سالهای گذشته، هفتمین همایش سلامت روان و رسانه با محوریت جامعه پزشکی، سواد سلامت روان و رسانه ها و با همکاری انجمن علمی روان‌پزشکان ایران، انجمن علمی پزشکی روان تنی ایران، مرکز تحقیقات روان‌پزشکی، انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، انجمن جامعه‌شناسی ایران، دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دفتر سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی در روزهای 8 و 9 اسفند سال جاری در موزه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.
به گفته‌ دکتر مصطفی معین، رئیس کرسی یونسکو در آموزش سلامت و رئیس کمیته‌ علمی این همایش، شیوع و بار اختلالات روان، سواد سلامت روان در گروه های مختلف جامعه پزشکی، نقش رسانه ها در این زمینه و اهمیت اختلالات روان تنی در حوزه های گوناگون طب از محورهای اصلی همایش امسال سلامت روان و رسانه هستند. 
وی همچنین بیان داشت: همایش علمی سلامت روان و رسانه، با تکیه بر پژوهش‌های علمی و بر پایی جلسات متعدد با استادان و صاحب‌نظران فرهیخته، چه در حوزه‌ رسانه و چه در حوزه‌ سلامت روان، قصد دارد تا به بررسی ابعاد مغفول‌مانده‌ سلامت روان و همچنین تعیین نقش رسانه‌ها برای کمک به ارتقای آن بپردازد.
گفتنی است کارگاه ویژه «روان پرستاری و رسانه»در جنب این همایش برای همکاران علاقه مند حوزه پرستاری برگزار می شود. 
همچنین در ماه‌های اخیر جلسات هم‌فکری در چند نوبت میان مدرسان ارتباطات و اصحاب رسانه و روان‌پزشکان برگزار شده است تا کلیات و رویکردهای اصلی این همایش مورد نقد و بررسی قرار گیرد.
توضیح اینکه دکتر احمدعلی نوربالا دبیر علمی و دکتر مریم ایازی دبیر اجرایی این همایش هستند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به  کانال همایش mentalhealthmedia بپیوندند یا با شماره تلفن دبیرخانه همایش  66938545 تماس بگیرند.
google facebook بازی انفجار ترفند بازی انفجار بازی انفجار رایگان بازی انفجار شرطی آموزش پوکر آموزش پوکر آنلاین بهترین سایت پوکر برترین سایت پوکر