کرسی یونسکو در آموزش سلامت

بیانیه پایانی نهمین همایش سلامت روان و رسانه با موضوع خشونت

نهمین همایش سلامت روان و رسانه با موضوع خشونت از سوی کرسی یونسکو در آموزش سلامت و انجمن علمی‌روانپزشکان ایران با حمایت سازمان جوانان هلال احمر جمهوری اسلا‌می‌ایران و با همکاری انجمن مطالعات فرهنگی و ارتبطات و چندین انجمن و نهاد علمی، اجتماعی و مدنی دیگر در تاریخ ۷ و ۸ بهمن ماه سال ۱۳۹۷درآمفی تیاتر توانبخشی سازمان هلال احمر برگزار شد. دراین همایش سخنرانی‌ها و مقالاتی در زمینه ابعاد، علل بروز و دامنه‌های خشونت در ایران ارایه شد.

بیشتر ...


هشتمین همایش سالانه "سلامت روان و رسانه"

کرسی یونسکو در آموزش سلامت، هشتمین همایش سالانه سلامت روان و رسانه را با محوریت خشونت (خشونت های خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی، سازمانی) یکم و دوم بهمن ماه در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌کند.

بیشتر ...

هفتمین همایش سالانه‌ سلامت روان و رسانه

هفتمین همایش سالانه سلامت روان و رسانه با محوریت جامعه پزشکی، سواد سلامت روان و رسانه‌ها برگزار می شود.

بیشتر ...

ششمین همایش سالانه سلامت روان و رسانه

ششمین همایش سالانه سلامت روان و رسانه با عنوان "آموزش و پیشگیری اختلالات روانی کودکان و نوجوانان و نقش رسانه ها" 27 و 28 بهمن ماه 1394 توسط کرسی یونسکو در آموزش سلامت با همکاری مرکز تحقیقات روانپزشکی، انجمن علمی روانپزشکان ایران، انجمن روانپزشکی کودک ونوجوان، انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، انجمن جامعه شناسی ایران، مرکز تحقیقات ایمونولو‍‍‍‍ژی،آسم و آلرژی و صاحب نظران و فعالان مرتبط با این حوزه برگزار می گردد.

بیشتر ...


چهارمین کنفرانس علمی سالانه سلامت روان و رسانه

چهارمین کنفرانس علمی سالانه سلامت روان و رسانه برگزار می شود

بیشتر ...


google facebook بازی انفجار ترفند بازی انفجار بازی انفجار رایگان بازی انفجار شرطی آموزش پوکر آموزش پوکر آنلاین بهترین سایت پوکر برترین سایت پوکر